Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Med avstängd motor kan du ändå manövrera fönstren under viss tid eller tills en dörr har öppnats.

Med nyckel i läge 1 kan du (förutom det vanliga som radio,mm) , också manuellt starta kupefläkten, manövrera yttre backspeglar, samt vindrutetorkarna.
Utvecklar lite till.
Nyckel sitter inte ens i tändningen. Bara testat förarrutan och stolen vad jag kan komma på och det har varit efter att ha suttit i bilen i säg kanske 5-10min nånting sånt efter att ha stängt av den och tagit ur nyckeln.
Om dörren blivit öppnad under tiden blev jag osäker på men måste helt klart testa det.
Du råkar inte veta vad "viss tid" innebär?
Stolen ska fungera utan nyckel ,om du har olika inställningar med olika nycklar sker detta när du öppnar bilen och innan du kliver in.
Vad gäller fönstret har jag svag minne att man kan göra en inställning med nyckelström eller inte, men är inte säkert, har inte kontrollerat ,mina fungerar inte utan nyckel i alla fall.

Rotinger GRAPHITE LINE bara för att de har c[…]

Bensinpriser v2

ibland går det , ibland går det ner, p[…]

serviceavtal

serviceavtal lönsamt eller ej? 500kr m&arin[…]

Kolvringar etc b4b

Där blir alltid en "kant" (vän[…]