Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Scania
Truls skrev:Har aldri tenkt på dette med varme i spegelen, så jeg vet ikke om jeg har det. Er det standard eller extrautrustning? Hvordan slår man det av/på og hvordan vet man om det virker?
Man slår på det med samma knapp som eluppvärmingen av bakrutan. När den varit påslagen en stund kan du känna med fingret på glaset så märker du om det fungerar. Eller vänta tills det blir minusgrader, då lär du också märka om det fungerar... Vet inte om det är standard, men tror det. I alla fall från och med en viss årsmodell.
av GTS Micke
Hej.
I min S80 T6 -00 har jag problem på vänster sida.
Användarvisningsbild
av Bonnie
Har haft ett liknande problem med min högra backspegel men där var nog bara en ärgad kabelsko.
Var gång jag satte på värmningen började det att brusa i radion, så jag började med att kolla kablar/kabelskor till den högra spegeln (ren tur att det var den högra) så att det inte blivit kabelbrott, drog lite i kabelskorna och återmonterde glaset. Voila felet försvann
av Friberg
hej! jag har nya glas upp till 05or liggandes om nån är intsesserad

ps bor i huddinge om det behövs hjälp med bytet
Bensinpriser v2

https://www.tn.se/naringsliv/46698/analytikern-pri[…]

Är det skruvhål för att fä[…]

Vakuumslang

Jag gjorde en snabb sökning och reservdelslis[…]

Kolvringar etc b4b

Ok,tack.Slipat ventiler dom håller tätt[…]