Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Teletha
Har lite svårt att hitta nya lister till bagageluckan och all dörrar samt motorhuven. är det bara verkstäder som har de unika listerna som t.ex. den konstiga platta listen som sitter ovan på kofångaren bak till bagageluckan
av SamuelH
https://www.bildelsbasen.se/se-sv/Volvo ... list/Alla/

Nejdå, på denna sidan lägger bilskroter ut "annonser" på bildelar som man kan köpa av dom. Har fått fram alla annonser på lister som sitter på bland annat dörrar och stötfångare bak med mera som sitter på en V70. Du snackar om någon list på motorhuven, inget som jag hört talas om eller som finns på sidan men bara för dig att klicka på länken ovan så kan du skaffa dig listerna du behöver, ett tips är att välja delar från en skrot nära dig så att du kan hämta eller delar som är hyfsat nära för att undvika dyr frakt.

Hoppas det hjälpte!
av LaRy
Jag har för mig att någon skaffade original dörrlist för ca 400 kronor. Begagnad kan vara besvärlig. I alla fall på min S80 var dörrlisten till stora delar limmad med en superstark tejp som inte går att återanvända. Klart man kan fuska med kontaktlim, men det kan vara bra att veta.
av danemlb
Hej.

Har en fråga till den som vet vart man kan få tag på papperskorg (8641703) till volvo? Nånstans borde det ju finnas. Den finns med på Volvos hemsida men dom säger bara att den utgått, men ta bort den då därifrån!!
Vet nån, eller är det nån som har en sådan i (Graphite)?

hör gärna av er ;) :-)
EX60

Ny här nu i väntan på nya bilen. B[…]

Kolla på- Kul på Hjul -på YT,dom[…]

Varför inte bara köpa en läsare?

Bensinpriser v2

Iran har tydligen attackerat och satt eld på[…]