Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Qualia
Det med soltak lucka och fönster skulle vara jäkligt nice faktiskt.. händer ju ibland att man glömmer att stänga soltak..
av LOTEZ
greeeken skrev:Autobahn blinkers??????????
Japp.. Kallas de... du vet de blinkar 3ggr så vid ex omkörning. satans smidigt.. audi/vw har haft det sedan typ 2000..

S40n/V50n har det också.. även alla andra nyare volvomodeller.. Docke nbart s40/v50 som man kan välja 3 ELLER 5 blink :o
av LOTEZ
matzen10 skrev:Intressant tråd! Hoppas det ramlar in fler svar :-) Jea_99 har ju lösningen på blinkersen där..Inte dyrt även om det kräver en "pryl" att montera. Gör ju inte så mycket eftersom det är en engångsgrej.

M V H
--_> Matz
Kul att du gillar tråden :D
Nej men de där med blinkersen är, om det finns, endast mjukvara. Aldrig att man köper till massa extra liksom.. som tidigare nämnt s40n/v50 har det som val direkt på blinkers spaken...

// Lotez
av Frigge
LOTEZ skrev:
Lågt Frigge :(

Trodde du kunde bättre än så :wink:

Nej men den som söker, finner

Ehhhhh va :roll:

Jag svarade sett ur originalmontering/mjukvara.

Skulle ju själv INTE montera/klippa in något eftermarknad kraapp i min bil..... men smaken är ju som baken..... :roll:
av LOTEZ
Frigge skrev:
LOTEZ skrev:
Lågt Frigge :(

Trodde du kunde bättre än så :wink:

Nej men den som söker, finner

Ehhhhh va :roll:

Jag svarade sett ur originalmontering/mjukvara.

Skulle ju själv INTE montera/klippa in något eftermarknad kraapp i min bil..... men smaken är ju som baken..... :roll:
hallå de va ett skämt..
mena mer på att du brukar komma med bra lösningar o tips i andra trådar :lol:
Användarvisningsbild
av greeeken
LOTEZ skrev:
greeeken skrev:Autobahn blinkers??????????
Japp.. Kallas de... du vet de blinkar 3ggr så vid ex omkörning. satans smidigt.. audi/vw har haft det sedan typ 2000..

S40n/V50n har det också.. även alla andra nyare volvomodeller.. Docke nbart s40/v50 som man kan välja 3 ELLER 5 blink :o

Ah oki dååå hänger ja med
Användarvisningsbild
av deska
LOTEZ skrev:
NCR skrev:Automatlåsning av dörrarna efter att bilen har börjat rulla har jag för mig går att lägga in i efterhand.
De har jag! 8)

Hitta det i instruktionsboken i förrgår :lol:

Det jag främst är ute efter är att vrida upp fönstren/takluckan samt öka sensorn för larmet i kupen.....
cool, vet du om det funkar på en s60 -04 oxå?? hur koppla du in det? vad står det under i instr boken??
av LOTEZ
Tja,

De bör funka.. osäker dock..

Vrid nyckeln till läge 2 i tändningshålet alltså...
= alla inst typ lyser nu..

Håll in knappen med nyceklssymbolen.. bör sitta bredvid fönsterhissarna antar jag även i 04:or...

Klart!
deska skrev:
LOTEZ skrev:
NCR skrev:Automatlåsning av dörrarna efter att bilen har börjat rulla har jag för mig går att lägga in i efterhand.
De har jag! 8)

Hitta det i instruktionsboken i förrgår :lol:

Det jag främst är ute efter är att vrida upp fönstren/takluckan samt öka sensorn för larmet i kupen.....
cool, vet du om det funkar på en s60 -04 oxå?? hur koppla du in det? vad står det under i instr boken??
installera dragkrok

+1 Köp utan elsats.

Är väl ingen adaptiv farthållar[…]

Venturatuning T8 2024

Samma här var intresserad men hade velat haft[…]

Har en spökande V60 här som ibland kan f[…]