- mån 13 aug 2007, 16:06
Jämför man med äldre volvosedaner så har det alltid gått att lasta allt möjligt, även fast man måste ha bakluckan lite öppen så får det plats flyttkartonger, gräsklippare och teveapparater.
Baksätet är så litet att en 185cm lång person inte kan sitta "bakom sig själv" vilket gör att baksätet endast fungerar till barn. Och när man har barn krävs det bagageutrymme som inte finns. Egentligen borde bilen vara tvåsitsig med ett större bagage...
perhall skrev:Den som ställde frågan vill ha köpråd, inte ogrundade och tillskruvade åsikter.Faktum är ju att bilen endast är till för körning utan bagage eller passagerar i baksätet. Det går helt enkelt inte att lasta någonting alls i den bilen. En tjockteve kan man glömma. En flyttkartong går inte heller. Inte ens en ihopvikt flyttkartong går in! Jag antar att de designade bilen så att en golfbag får plats för det är det enda jag kan tänka mig att bilen är gjord för.
Jämför man med äldre volvosedaner så har det alltid gått att lasta allt möjligt, även fast man måste ha bakluckan lite öppen så får det plats flyttkartonger, gräsklippare och teveapparater.
Baksätet är så litet att en 185cm lång person inte kan sitta "bakom sig själv" vilket gör att baksätet endast fungerar till barn. Och när man har barn krävs det bagageutrymme som inte finns. Egentligen borde bilen vara tvåsitsig med ett större bagage...