Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av sessan84gbg
killen har typ samma problem.. fast han har en -04 å vänster bakdörr vill inte låsa upp sig när man trycker på dosan. är de vanligt på -04 me?? är de bara å losa batterikabeln så återställs de felet eller?? och om man skall göra de.. hur länge skall den vara borta????

tack på förhand
Användarvisningsbild
av greeeken
sessan84gbg skrev:killen har typ samma problem.. fast han har en -04 å vänster bakdörr vill inte låsa upp sig när man trycker på dosan. är de vanligt på -04 me?? är de bara å losa batterikabeln så återställs de felet eller?? och om man skall göra de.. hur länge skall den vara borta????

tack på förhand
Har för mig att man läst att kablen ska vara urkopplad MINST 15 minuter för att allt ska nollställa sig.
av sessan84gbg
greeeken skrev:
sessan84gbg skrev:killen har typ samma problem.. fast han har en -04 å vänster bakdörr vill inte låsa upp sig när man trycker på dosan. är de vanligt på -04 me?? är de bara å losa batterikabeln så återställs de felet eller?? och om man skall göra de.. hur länge skall den vara borta????

tack på förhand
Har för mig att man läst att kablen ska vara urkopplad MINST 15 minuter för att allt ska nollställa sig.
okej efter de så skall de fungerar igen då??

men blir inte allt nollställt i bilen då?? t.ex radion å klockan??
C20 D2 Bult till remskiva gått av

Nog inga problem men du behöver värma li[…]

Hej! Håller på att fixa med min Volvo […]

Apropå ynkligt bagage, är ID4ans 543 l[…]

Motorhaveri s60 2.4T

Enda sättet att få svar är nog att[…]