Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av darayban
En annan sak, bilen hade inte färddator. Så jag beställde en ny. Shit vilket pris!

4400kr inklusive montering!
Användarvisningsbild
av Driver64
Men du har ju redan en färddator, den sitter mellan öronen! :wink: Grattis till nya bilen! :)
Användarvisningsbild
av darayban
Driver64 skrev:Men du har ju redan en färddator, den sitter mellan öronen! :wink: Grattis till nya bilen! :)
Hehe... tackar :)
av grabb85
darayban skrev:En annan sak, bilen hade inte färddator. Så jag beställde en ny. Shit vilket pris!

a och passa på att köpa lite fräsha 17tums fälgar till med, sen byter du även ut tummvantarna till backspeglar till de nya snyggare från 04 eller framåt så är det bara att fixa ett par orginal xeon strålkaste med så är den ju riktigt fin, eller så har du den som den är och är nöjd med hehe :)

grattis i vilket fall och hoppas att du kommer vara en nöjd volvoägare.
Användarvisningsbild
av darayban
grabb85 skrev:
darayban skrev:En annan sak, bilen hade inte färddator. Så jag beställde en ny. Shit vilket pris!

a och passa på att köpa lite fräsha 17tums fälgar till med, sen byter du även ut tummvantarna till backspeglar till de nya snyggare från 04 eller framåt så är det bara att fixa ett par orginal xeon strålkaste med så är den ju riktigt fin, eller så har du den som den är och är nöjd med hehe :)

Tack!

Jo jag funderade på om jag skulle facelifta den lite... men det verkar ju vara lite overkill när man måste bort med hela fronten för att byta lyktor.

Om man inye har xeonlyktor från början, är det krånligare då att sätta dit nya sådana?
av grabb85
darayban skrev:
grabb85 skrev:

Tack!

Jo jag funderade på om jag skulle facelifta den lite... men det verkar ju vara lite overkill när man måste bort med hela fronten för att byta lyktor.

Om man inye har xeonlyktor från början, är det krånligare då att sätta dit nya sådana?
jo det är ju klart, själv så vill jag gärna ha nya fronten men sen känns det inte värt alla pengar och allt jobb. fast xeon är ganska enkelt att montera vad jag vet men kan bli problem med besiktningen.
V90 problem släpvagnsbelysning

Jag köpt hem Mcase-säkringar för a[…]

Pigg v70 vs slö v70

Hej. Har haft en v70n från -00 i snart 10 &a[…]

Hej! Tygmattan är blöt. Även den gr[…]

Visst kan det vara bränsleproblem.. Sen om t&[…]