Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Alexas
Mister-auto har just nu sjukt billiga torkarblad till bland annat XC70.
De kör dessutom 8% rabatt på allt fram till onsdag vilket i princip ger gratis frakt.

Under 300 kr för 3 st Bosch-blad! Går knappast att hitta billigare märkesblad.

Bild

Skickat från min ALE-L21 via Tapatalk
Användarvisningsbild
av Perra83
Ja köper mina Bosch Aero Twin i Ullared. Runt 240kr för två blad tror ja dom kostar. Billigast blir det när jag ber svärfar köpa med dom när dom åker dit :lol:
av Ceska
Jag byter bara själva gummit (champion) som kostar ca 20 per blad däremot är det svårt att få tag i dem sist fick köpa stor pack om 10 st men det kommer att gå åt ;)
av Alexas
Ceska skrev:Jag byter bara själva gummit (champion) som kostar ca 20 per blad däremot är det svårt att få tag i dem sist fick köpa stor pack om 10 st men det kommer att gå åt ;)
Smart idé! Visste jag inte ens att man kunde. Ur ett hållbarhetsperspektiv är det ju helt rätt. Totalt onödigt att byta hela enheten.

Skickat från min ALE-L21 via Tapatalk
Användarvisningsbild
av Kanats
Grymt tips, var på väg att ta mig ut och köpa nya idag. 285pix för fram och bak... Det är balash. [SMILING FACE WITH SMILING EYES]

Skickat från min F5121 via Tapatalk
av Ceska
Själva gummit köper jag i baltstaterna när jag åker dit, var på nätet jag inte, däremot det är skilnad på gummi till flatblades och vanliga torkare.
Carplay Trådlös adapter

Jag har haft denna i 2 år. med en xc40 MY21 […]

Jag försökte boka tid hos Bilia igå[…]

Felkoden är den jag skrev i trådens rub[…]

Kolla att luftförvärmningsspjället […]