Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av garinge
Har sett att mina spolarvätskemunstycken behöver bytas ut, dom har nog suttit där sen bilen var ny 2001, dom är inte
svarta längre, utan mera gråa, och passar inte in mot bilens svarta färg, samt dom sprutar lite halvskumt..

tänkte om det finns någon bättre version av volvo original (annan årsmod/bilmodell) man kan sätta dit?

vet att jag för en evighet sen satte på någon "värre" version på 850 jag hade och blev helt annorlunda sprut..

så har ni något förslag/artikelnr/pris ?

tänkte ringa volvo imorgon, och i brist på något bättre så får jag väl ta original till V70:n...

tacksam för svar
// Z
av garinge
har två munstycken, med ett hål i varje, så det blir väl en dusch, fast tycker mer det ser ut som en kastspya när det dränker rutan... vänster träffar i mitten på sin sida och höger längre ner... :)
av garinge
Eftersom ingen på detta forum kunde ge mig något svar, så beställde jag 2st original v70 munstycken, för hela 85:-/styck, överkomligt =)

Jag försökte boka tid hos Bilia igå[…]

Felkoden är den jag skrev i trådens rub[…]

Kolla att luftförvärmningsspjället […]

Carplay Trådlös adapter

@HeavyMetal , Tackar ska kollas in :)