Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

det ska de göra:
1. första minuten på standardbilarna
2. alltid på specialbilar
Efter nyckel ur fungerar elhissen tills dess att dörren öppnas!

Om elhissen verkligen fungerar i all oändlighet efter nyckel tagits ur så har du nog en defekt DDM! Den SKA gå ner i sovläge när du stängt dörren och lämnat bilen 5 minuter.

Specialbilarna som Milktruck pratar om har jag aldrig hört/sett, finns ingen parameter i CarConfig som skulle tillåta detta heller. Isåfall handlar det om någon slags fysisk omkoppling i bilen vilket jag skulle tro är ytterst ovanligt och går isf lätt att se med blotta ögat bakom dörrsidan.
johnnype skrev:Efter nyckel ur fungerar elhissen tills dess att dörren öppnas!

Om elhissen verkligen fungerar i all oändlighet efter nyckel tagits ur så har du nog en defekt DDM! Den SKA gå ner i sovläge när du stängt dörren och lämnat bilen 5 minuter.

Specialbilarna som Milktruck pratar om har jag aldrig hört/sett, finns ingen parameter i CarConfig som skulle tillåta detta heller. Isåfall handlar det om någon slags fysisk omkoppling i bilen vilket jag skulle tro är ytterst ovanligt och går isf lätt att se med blotta ögat bakom dörrsidan.
Jag får be någon kolla upp det.......Tack så länge
Krusboda skrev:
johnnype skrev:Efter nyckel ur fungerar elhissen tills dess att dörren öppnas!

Jag får be någon kolla upp det.......Tack så länge Jonnype

Jag försökte boka tid hos Bilia igå[…]

Felkoden är den jag skrev i trådens rub[…]

Kolla att luftförvärmningsspjället […]

Carplay Trådlös adapter

@HeavyMetal , Tackar ska kollas in :)