- sön 14 feb 2016, 17:46
Befintliga jordledningen var bortkopplad. Inga felkoder.
Det enda som hände när jag försökte starta den var att direktstarten hoppade direkt till AV. Den blinkade bara till på PÅ någon sekund.
Liknande det som händer när man har felkoden för 3 misslyckade startförsök.
Men den koden dök inte upp igen som sagt. I övrigt hände inte mycket, inte ett knyst från vare sig fläkt, bränslepump eller någonting annat.
andersuw skrev:Bara några frågor för säkerhets skull och som jag gissar att du redan har koll på: Du har väl kopplat bort den befintliga jordledningen från pumpen? Den skall inte finnas med i spelet längre. Och du har väl kollat att du inte har någon felkod (t.ex. den för alltför många startförsök) som förhindrar start?Hoppsan! Missade dessa frågor tidigare.
Vad händer närmare bestämt när du försöker starta? Får du något meddelande i DIM om vad som sker? Och hör du bränslepumpen ticka åtminstone ett kort tag eller förblir den helt tyst?
Befintliga jordledningen var bortkopplad. Inga felkoder.
Det enda som hände när jag försökte starta den var att direktstarten hoppade direkt till AV. Den blinkade bara till på PÅ någon sekund.
Liknande det som händer när man har felkoden för 3 misslyckade startförsök.
Men den koden dök inte upp igen som sagt. I övrigt hände inte mycket, inte ett knyst från vare sig fläkt, bränslepump eller någonting annat.
- By HeavyMetal