Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

andersuw skrev:
svergie2 skrev:
andersuw skrev: Det enda som är konstigt är att du angav en annan kod än den det verkligen handlade om i ditt första inlägg i tråden. Du skrev där SRS-001D men den du nu anger är istället SRS-00D1. Om man vill ha adekvat hjälp får man faktiskt vara lite noggrann med sådant. Inte kul att lägga ned möda på att försöka hjälpa till att lösa ett problem du inte har helt i onödan. :x
Nej, men se det som att du kommer hjälpa någon annan med den felkoden i framtiden ;)
Man kan ju alltid hoppas. :roll:
Yes. Kul att det finns folk med kunskap och har tid att dela med sig! Sådana som dig som gör forumet :)
svergie2 skrev:Kul att det finns folk med kunskap och har tid att dela med sig! Sådana som dig som gör forumet :)
Tack! Lite glada tillrop är aldrig ur vägen. :-)
Tackar ändå för hjälpen och skyller på aoutcorrect i mobilen, även om jag fullt håller med om att det var slarvigt.

Men det var ändå trots allt inlägget som gjorde att jag efter över en månad hittade lösningen!

Kan också meddela att det inte återkommit några felkoder!
sirerken skrev:Tackar ändå för hjälpen och skyller på aoutcorrect i mobilen, även om jag fullt håller med om att det var slarvigt.

Men det var ändå trots allt inlägget som gjorde att jag efter över en månad hittade lösningen!

Kan också meddela att det inte återkommit några felkoder!
OK. Det är inte hela världen och glad att det löste sig. Fast hur automaträttningsfunktionen skulle kunna fippla med koderna så att det blir fel kod men ändå något som till formen är en korrekt kod förstår jag inte. Vad man kan tänka sig att funktionen skulle få till i det här sammanhanget är väl något i stil med SOS-112 som ersättning för SRS-00D1. ;-)
Carplay Trådlös adapter

Top 5 bästa trådlösa adaptrar 2026[…]

XC60 MY27

T6 hade tidigare 253 hk bensinmotor + 153 hk e[…]

Hej, Jag har problem med PowerPulse-systemet och […]

Hej, Det har börjat 'surra' från omr&ar[…]