Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av jonasbengtson
Hej. Finns det någon hjälp man kan få då jag ska montera 3 st värstingextra ljus, har skaffat 185 watts led ljus som jag nu ska ha på min V70 -08.

Kan man få tag på kablage hos någon annan än volvo som passar direkt i den kontakten som finns , och behöver man fler än ett relä till detta.

Tacksam för hjälp då monteringssatsen vad snordyr på Volvo ca 2400 plus att dom vill ha 500 för mjukvaran, har alltså tänkt att ha orginalknapp i panelen.

mvh Jonas
av jonasbengtson
Vi får hoppas att detta fungerar.

ska köra till volvo och beställa dessa delar så jag kan koppla in mina värstingljus.

3st 185 watts led lampor :D
av jonasbengtson
Jag tänkte att ta lite bilder på monteringen av mina lampor så att andra kan ha nytta av detta .

Tråden får väl växa av kommentarer och andras bilder om ni vill vara med och hjälpa till.

mvh Jonas
av alfabet
Ska bli intressant att följa den tråd, då jag själv är ute efter att montera extraljus på min XC70. Vill ha 3 st bra extraljus på bilen. Ett i mitten som lyser långt fram samt 2 st som lyser brett åt sidorna. Men vet inte riktigt vilka man ska välja. Tar tacksamt mot tips på bra extralysen :)
Användarvisningsbild
av Ticken
Det har funnits lite önskemål om att flytta den här tråden till delen i forumet som behandlar "styling" men jag låter den ligga kvar här då jag ändå får anse den vara modellspecifik.. Om någon ändå känner på annat vis så skicka mig ett PM så flyttar jag tråden. /Ticken
Carplay Trådlös adapter

v @XRay89 , Blev ingen tull sist jag beställd[…]

LED ramp och XBB dongle

Nu har min bil varit in till Innoware Development […]

Stefans 968

Rear wiper delete, allt går att sätta t[…]

Och kanske framförallt.. Jag lyckas inte hitt[…]