Volvo S/V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Har 1 st mätarhus orginal med krom ringar som suttit på en Volvo S40 T4..årsmodell 03
har inte behov av den, kanske någon annan som vill fräscha upp sin bil lite....ni kan maila mig på jagrullar.se och ge bud, eller till [email protected] har lite andra små grejer till s40/v40

Har ingen nytta alls, så att första bästa bud får den,,finns i malmö men jag kan skicka den utan problem....
Bilder finns !!! måste skicka till eran mail...
Användarvisningsbild
av Jensen
Konstigt att det satt original då kromade ringar inte fanns till T4 utan kom
först till årsmodell 04, då T4 inte såldes längre.
Men det är säkert inget skumt med dessa grejer.
Användarvisningsbild
av G-kraft
Jensen skrev:Konstigt att det satt original då kromade ringar inte fanns till T4 utan kom
först till årsmodell 04, då T4 inte såldes längre.
Men det är säkert inget skumt med dessa grejer.
Har ett team som demonterar volvo bilar,,och denna fanns på en T4 årsmodell 03...orginal...med krom ringar...
av guldfisk
det låter mycket intressant :D jag är intresserad om du har det kvar, maila gärna på [email protected]
Användarvisningsbild
av G-kraft
guldfisk skrev:det låter mycket intressant :D jag är intresserad om du har det kvar, maila gärna på [email protected]
Du har mail !!

mvh
Användarvisningsbild
av G-kraft
Jag har inte lagt denna tråden på s/v40, jag la denna tråden som säljes...skulle nån moderator flytta denna tråden så vore det snällt...

Bilen går lite ojämnt på tomg&ari[…]

Man kanske ska ge sig på och försö[…]

Det kommer inte upp nån felkod, har kollat d[…]

Uppdatering: Lagt tillbaka kontakten så den […]