- fre 02 okt 2020, 16:17
Hej allihop, ny på denna sub och jag skulle vilja ställa några frågor. Jag tänkte att det här skulle vara det bästa stället för mig att få riktiga svar från riktiga Volvo-ägare. För närvarande tittar jag på att köpa en begagnad 2002 S40. Det verkar vara i mycket trevligt skick med under 120k original miles. Återförsäljaren har regelbundna underhållsrapporter från den tidigare ägaren och allt verkar kolla med den här bilen.
Men från den forskning jag har gjort har jag märkt att folk har klagat på problem med elektriska problem och andra diverse reparationer. Vilket ljus kan ni kasta på det här? Är bilen värt att köpa eller ska jag börja undersöka något annat? Det här är den första Volvo jag har ägt och gillar verkligen utseendet på den. Jag är bara orolig för att köpa en annan pengagrop som den nuvarande bilen jag kör.
All hjälp och råd uppskattas mycket! Tack!
Men från den forskning jag har gjort har jag märkt att folk har klagat på problem med elektriska problem och andra diverse reparationer. Vilket ljus kan ni kasta på det här? Är bilen värt att köpa eller ska jag börja undersöka något annat? Det här är den första Volvo jag har ägt och gillar verkligen utseendet på den. Jag är bara orolig för att köpa en annan pengagrop som den nuvarande bilen jag kör.
All hjälp och råd uppskattas mycket! Tack!