Volvo S/V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av guyek
#1387572
När magnetkopplingen drar igång kompressorn,hörs ett klickande,och varvet sjunker 3-400 varv, på tomgång. Den lämnar dock kyla! Jag har bytt tomgångsmotor, utan resultat! Felorsaker??
Användarvisningsbild
av Hedis62
#1388051
Kan ju sjunka 100-200 varv på tomgång då magnetkopplingen slår till och AC kompressorn jobbar.

Ska inte va någon skillnad på däm[…]

Visa din semesterbil(d)

Då har det rattats till Ritsem 15 mil nordv&[…]

Bromsbyte på XC60 MY22 Mildhybrid

Är det något särskilt tänka[…]

EX60

Nu har jag provkört och får väl er[…]