Volvo S/V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av SteffenR
Hej alle sammen.

Se venligst vedhæftede billed til, at begynde med.

Jeg ved ikke hvorfor, men når knappen i midten står hvor den gør nu, så kobler AC'en automatisk til hvilket den selvfølgelig ikke skal.

Benytter jeg mig, af de andre funktioner for hvor luften skal ud i bilen er det ikke noget problem.

Er der nogen som ved hvordan jeg kan afhjælpe dette problem?

Tak på forhånd

Vh Steffen R.
Bilagor
Billed1.jpg
Billed1.jpg (1.77 MiB) Visad 184 gånger
Användarvisningsbild
av vetten
Den ska väl slå på när man ställer vredet så har jag för mej, den gör ju så för att luften ska avfuktas.
av SteffenR
Jeg kan bare ikke forstå at AC kobler automatisk til som du kan se på ovenstående billed.
Jeg har læst på andre forums, at det er et bekendt problem for Volvo S40. Men kan ikke rigtig finde svar på nogle løsninger.
av juste
Det vil fjerne fugten fra indersiden af ​​forruden. AC'ns affugtningsfunktion bruges till detta og vil tændes automatisk. Det er den rigtige funktion
Användarvisningsbild
av taxi
Finns det någon bil som inte har denna funktion? Jag har kört Renault som slår på recirkulation med max värme på (fullständigt livsfarligt) men alla mina tidigare bilar har haft automatisk påkoppling av AC i defrosterläget.
Användarvisningsbild
av IndustriDiamant
Variosboy skrev:Det SKA fungera så. Det är inte fel!!

Så ska det fungera! Är röva när man inte har AC gas i sitt system o ställer vredet dit för att få bort imman på framrutan. går inte alls :(

Tjena på er längesen sist. Jo jag m&ar[…]

Byta inre drivknut problem

Hur har det gått? Samtidigt nyfiken på[…]

Hej! Jag har en Volvo V70 2,4T, 2001, 365 000 km[…]

Tre år med Volvo V90 CC

Ovanstående livslängd på bromsbel[…]