- mån 09 jun 2014, 07:13
Går det att skifta box för "Motorstyrning" från en annan T4 -03, el måste om programeras/uppdateras för resp bil. ?:-/
Moderator: Moderatorer
Nighttrainman skrev:Börja på nytt ställe drar jag mig för i nuläget, dom tar ju så jävligt betalt.fika bröd till grabbarna på golvet är ej dyrt.. vad tog volvo??
Nighttrainman skrev:har du några uppslag på var det kan vara.börja med billiga saker om du nu ska börja felsöka å köp beg ej nytt brukar bli dyrt,tändspolar och kablar o tändstift!
rudarmy skrev:Dom har inte tagit något än, dom tror sig nog att dom skall få byta boxen.Nighttrainman skrev:Börja på nytt ställe drar jag mig för i nuläget, dom tar ju så jävligt betalt.fika bröd till grabbarna på golvet är ej dyrt.. vad tog volvo??Nighttrainman skrev:har du några uppslag på var det kan vara.börja med billiga saker om du nu ska börja felsöka å köp beg ej nytt brukar bli dyrt,tändspolar och kablar o tändstift!
sen blir det dyrare ex luftmassemätare..ö
börja med original stift å tändspolar( spolar+kablar finns billigt vid behov)
kvacksa skrev:Har du fått rätt på bilen ? tror jag har samma fel på min,Ja felet åtgärdat, av volvo som i övrigt tog på sig hela historien.
...det hördes ganska kraftigt blåsljud […]