Volvo S/V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av yasmeen
klacken skrev:Yttre som är inringad är inte alls samma som inre där du kan ha läckage. Lyft bilen och ta bort hjulet så ser du nog om det är där det läcker.
ska göra...
Användarvisningsbild
av yasmeen
yasmeen skrev:
klacken skrev:Yttre som är inringad är inte alls samma som inre där du kan ha läckage. Lyft bilen och ta bort hjulet så ser du nog om det är där det läcker.
ska göra...
det var det här jag gick efter när jag sa att packboxen ska bytas
du det lilla hålet han byte pack boxen... inte alls så står som den du vissade på din bild
Användarvisningsbild
av yasmeen
klacken skrev:Videon visar byte på en turbovolvo som har Volvos växellåda,du har en Renaultlåda.
lyfte bilen idag och du hade rätt ..precis som du sa är gummi sönder så det läcker ordentlig från den.. har
problemet nu är att vad jag ser så är det bara volvo som har den,, och då säljer dem komplett innre o yttre .
1600:- !!!! aldrig att betala så mycket...bilen är värd lite mer än det... ska försöka hitta på skruten hela drivaxeln ... ser att dem går att köpa för 200 .... tack för dina svar hjälpte mycket faktiskt ..

mvh yasmeen

Hej Jag ser att det portproblemet har funnits l&au[…]

Är det någon som har den senaste MMM2 s[…]

ÅF GLT/Turbofjädrar?

Finns det någon ÅF för turbofj&au[…]

Visa din semesterbil(d)

En Saab V4 20250630_155311.jpg En tidig s&ari[…]