- lör 11 jan 2014, 01:41
-)
Men du vill ju oftast få sista ordet och ha rätt :-(O)
ELLER :-O)
CarMan skrev:Men Snälla CarMan 80% av alla bliägare i Sverige kan eller vill inte bry sej utan förlitar sej på vad dom säger på den vanliga servicen som dom ju alltid gör och oftast hos märkesverkstaden, har själv en son som gör det och som är ganska ointresserad av bilar för övrigt, men han låter oftast mej göra en översyn av bilen innan han kör in på servicen plus att om dom påpekar ett fel så ber han att få återkomma för att låta mej kolla om dom har gjort rätt ?:-/ För honom är det viktigt att bilen är säker och inte har några fel och det är det för mej också samt att det är som för för dom flesta att bilen har en komplett servicebok och ja "CarMan" jag vet vad jag gör och det vet och litar även min son påvetten skrev:CarMan skrev:Felet är fordonsägaren. Han har inte underhållit bilen/ servat den/ bytt dåliga delar mot nya så bilen håller för en besiktning!Hur många tror du kollar bromsledningarna själv när det knappt görs på vanlig service hos märkesverkstan.
Så vida besiktningsmannen sågade av dom...
Hur många som kollar sina bronsfärgat är ointressant.
Har du inte gjort det så kan du få förförisk hos Bilprovningen.
Har du kollar dom så vet du ju att du måste byta dom innan du åker o besiktar för att inte få körförbud.

Men du vill ju oftast få sista ordet och ha rätt :-(O)
ELLER :-O)
HaDe
vetten
Det är aldrig för sent att ge upp "ELLER"
vetten
Det är aldrig för sent att ge upp "ELLER"