benka1 skrev:Svin dyrt för att hissa upp bilen ta bort oket/glidpinnar och bara smörja upp om det är det som är fallet läste ej alla trådar-
Isåna fall ber jag om ursäkt!
Låter mer som byte av glidpinnar,tätningar+bromsklossar för det priset fast då borde det hålla mins 2-3 år för en sida bara.
Min åsikt i detta/benka
jag kan tillägga att jobbet inte tog mer än 10 minuter. jag minns det så väl när syster ringer upp mig.
"nu är bilen inne, jag ska precis sätta mig ner och vänta" - säger åt henne att ringa när de är klart (man är ju nyfiken va de kunde vart)
max en kvart efteråt ringer hon igen och berättar. då sitter hon i bilen påväg hem. Hon talar om för mig att DE sagt att nu skulle det inte vara några problem längre.
Vi pratade även om detta senare att det gick så fort och att priset va lite i överkant (för att inte ens byta en pryl), men problemet skulle vara ur värden åtminstånde ett tag. End of story tänker man.
Jag/hon förstår att sånt här kostar pengar. å de va inget konstigt med det. visst har jag kunnat skrive detta när jag skapade tråden, men tyckte inte de va så viktigt då.
Syrran har alltid vart på Careta innan men de var fullbokade de dagarna och hon skulle ner till Stockholm, så de fick bli Bilbolaget Nacksta..
Volvo = Vi Orsakar Landets Värsta Orgasmer
http://www.youtube.com/watch?v=sng14AfA7b8
Får by får withö åverdrive!