Volvo S/V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Tomas88
kendough skrev:Kika Thomas88´s projekt-tråd.. Biltemas dioder.
Nej kolla i Tomas88 s tråd i stället :wink: :wink:
Är nöjd med mina men bara så ni vet så lyser de inte direkt vitt utan mer blått.
av ziggeman
Tomas88 skrev:Ingen fara. Skojade bara. Är nästan mer vanligt att folk stavar mitt namn fel än rätt.

Biltema: Vit Wedge 2st 42-1914 59,90 kr
Tjosan igen!
vart iväg i dag och köpte mig ett par Wedge, fast art. nr. samt pris stämmer inte längre :D

sidan med info om priser samt art.nr. : http://www.biltema.se/products/product. ... mId=158705

skall sätta dit dem i morgon om jag har tid, skall bli spännande att få se skillnaden :D

och återigen TACK alla som hjälpt till här! :D
Användarvisningsbild
av vetten
Det är inte exenonljus du pratat om utan diodlampor och dom brukar inte bråka så mycket om det på bilförstörningen. Exenonljus har man i hel/halvljus och det är en helt annan sak än diodlampor och när du köper sådana så ska dom helst ha ett vitt ljus och inte blått även om det kan upplevas som blått när det står vit på förpackningen, det blåa är ännu mera blått än det vita :-)-)
av pakkan
Tomas88 skrev:Ingen fara. Skojade bara. Är nästan mer vanligt att folk stavar mitt namn fel än rätt.

Biltema: Vit Wedge 2st 42-1914 59,90 kr

Tack så mycket. blir till att skaffa sådana. synd bara att man får utbrott varje gång man ska byta belysning! är ju inte så smidigt på s40
av pakkan
Jo jag tycker att det är jobbigt att man ska behäva plocka ur inredning i bagageluckan för att byta skyltbelysningen. Tycker att det är bättre med två skruvar på utsidan.
Men har du nått knep för att få av dom där klipsen till bagagelucks inredningen hela så hade de varit snällt om du kunde berätta? :)

Ta bort kåpan över motorn och lägg[…]

Det amerikanska företaget Lyten köper No[…]

Överhettad motor, grundorsak?

Hello Forum. Min XC60 2010 23500 mil blir öve[…]

Srs

Hej alla har en v70n från 01 en vecka efter […]