Volvo S/V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av bjompa
Krilledill skrev:Ja den är infällbar, har beställt en nu. Tack för all hjälp.
:D
Å den sätter du i hålet ovenför stereon eller?
Användarvisningsbild
av bjompa
Krilledill skrev:Japp :wink:
Fint de.. då ska ja beställa en sån....
Användarvisningsbild
av bjompa
christer.d skrev:men går mugghållare att sätta om man har volvo big front stereo??
Som ja fattar de så ska den sitta i de lilla hålet ovanför stereon, bredvid färddator-ratten men nu vart man ju lite fundersam...
av christer.d
bjompa skrev:
christer.d skrev:men går mugghållare att sätta om man har volvo big front stereo??
Som ja fattar de så ska den sitta i de lilla hålet ovanför stereon, bredvid färddator-ratten men nu vart man ju lite fundersam...
om det är det lilla facket vid färdatorn ratten så då är det en pryl man måste ha.
men om man inte kan ha den när man har bigfront stereon att man måste ha en vanlig liten stereo och mugghallaren där under
då är den eligt mig värdelös
hoppas någon kan förklara till oss var den sitter.
av christer.d
christer.d skrev:
bjompa skrev:
om det är det lilla facket vid färdatorn ratten så då är det en pryl man måste ha.
men om man inte kan ha den när man har bigfront stereon att man måste ha en vanlig liten stereo och mugghallaren där under
då är den eligt mig värdelös
hoppas någon kan förklara till oss var den sitter.
hej igen
kollade upp med volvo den sitter vid färddator ratten det är för en burk/flaska
och billig var den 768kr
haha :lol: jag tycker priset var väl saftat.
Användarvisningsbild
av Eson
hej igen
kollade upp med volvo den sitter vid färddator ratten det är för en burk/flaska
och billig var den 768kr
haha :lol: jag tycker priset var väl saftat.[/quote]

jepp det är saftigt pris som jag skrev innan men satans så ovanlig..är väldigt nöjd med min, fungerar även prefekt som telefon hållare :-)-)

Hur mycket brukar det kosta att hyra en elektrik[…]

Lambdalampan lyser

Vilka felkoder har du?? Inga felkoder men lambda[…]

Folk som kör idiotiskt i tjänsten. Blev […]

ÅF GLT/Turbofjädrar?

Höjden är egentligen inte så vikti[…]