Volvo S/V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av vetten
Ähh :-)-) Robert63 :?: :?: :?: förstår inte riktigt där :shock: det kryllar ju av dom om man orkar åka 40mil och ta den kostnaden som + på priset (RO) ELLER har jag helt fel. En på sex är ju en 2,0T eller en T4 ungefär om man kollar på blocket :lol: med lite tur och förkunskap som typ den man kan få på det här eminenta forumet så kan man säkert göra en bra affär {:-O förhoppningsvis :-); Det är åtminstånde jag ganska övertygad om (BE)

vetten
av Robert63
vetten skrev:Ähh :-)-) Robert63 :?: :?: :?: förstår inte riktigt där :shock: det kryllar ju av dom om man orkar åka 40mil och ta den kostnaden som + på priset (RO) ELLER har jag helt fel. En på sex är ju en 2,0T eller en T4 ungefär om man kollar på blocket :lol: med lite tur och förkunskap som typ den man kan få på det här eminenta forumet så kan man säkert göra en bra affär {:-O förhoppningsvis :-); Det är åtminstånde jag ganska övertygad om (BE)

vetten
Klart jag unnar dig en god affär, men jag kollade på Blocket och för de pengarna/milen så får du bara en fas1, lite skillnad tycker iaf jag.

Se upp med mätarskruvade importbilar, det vimlar av dem. Spontant skulle jag aldrig köpa en bil om den hade minsta tveksamhet i historiken. Varför jag tycker så beror på att jag noga följt debatten om mätarskruvade bilar på http://www.autopwer.se och andra forum.

Lycka till med ditt bilköp, men ha i åtanke att det alltid är gratis ost i råttfällan...
DennisCA's Volvo 850 -97

Jag har köpt nytt spackel och gjorde om det f[…]

S40 1.8f ac problem

Han kanske menar att den är gammal och tr&o[…]

Bil går dåligt efter service

jaha, plötsligt rycker det till i bilen och b[…]

Har ingen koll på I vilket skick den är[…]