- ons 29 jul 2015, 00:08
#992709
När man matar ström på den klickar det i den, sen är det bara blåsa i den för att se om den funkar mekaniskt också.
Senaste tipset jag har på hackandet är bränslepumpen, jag bytte filtret och hackandet minskade, det var typ svart pulver i filtret när jag tömde det bakvägen. Pratade med en Volvomek som genast sa "Bränslepumpen, jag har bytt många på S/V40"
Min pump hörs väldigt tydligt också när man står på tomgång, på min T4a hörs den inte alls.
ed skrev:Isakare: hur menar du koppla ström på den, hur gör du rent praktiskt?Tog plus och minus från batteriet och kopplade på ventilens stift, det är märkt på sidan av ventilen vilken som är +/-
När man matar ström på den klickar det i den, sen är det bara blåsa i den för att se om den funkar mekaniskt också.
Senaste tipset jag har på hackandet är bränslepumpen, jag bytte filtret och hackandet minskade, det var typ svart pulver i filtret när jag tömde det bakvägen. Pratade med en Volvomek som genast sa "Bränslepumpen, jag har bytt många på S/V40"
Min pump hörs väldigt tydligt också när man står på tomgång, på min T4a hörs den inte alls.