Volvo S/V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Sebsun93
#1332082
Hej! Fästet till min sidolampa har släppt vilket resulterade i att lampan gick i kras. Känns onödigt att lämna in bilen för en sån grej även om jag aldrig fixat något liknande innan. Ser ut som att sladdarna till lampan varit skarvade tidigare, så min fråga är, kan jag bara beställa hem en ny och skarva på den eller är det något särskilt jag bör tänka på? Förutom att koppla ur batteriet då, heh. Se bild för tydligare förklaring!Bild

Ska inte va någon skillnad på däm[…]

Visa din semesterbil(d)

Då har det rattats till Ritsem 15 mil nordv&[…]

Bromsbyte på XC60 MY22 Mildhybrid

Är det något särskilt tänka[…]

EX60

Nu har jag provkört och får väl er[…]