Volvo S/V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Johndoex
#1330566
Har en V40 2.0T 99 Motorlampan tändes och jag läste av OBD'n med min ELM blåtand, fick P1500, släcker jag den kommer den tillbaka så fort jag startar bilen igen. Hade två andra fel som är åtgärdade nu, dålig kylvätske givare och dålig vakumslang. Men P1500 ligger kvar. När jag googlar så får jag många olika svar. Allt från vevaxelgivaren till ABS.
Någon som har koll? Jag har Tourque som OBD läsare.

Ska inte va någon skillnad på däm[…]

Visa din semesterbil(d)

Då har det rattats till Ritsem 15 mil nordv&[…]

Bromsbyte på XC60 MY22 Mildhybrid

Är det något särskilt tänka[…]

EX60

Nu har jag provkört och får väl er[…]