Volvo S/V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

hej någon som har gjort och vet om man kan montera hissknapp på passagerarsidan fram då min bil saknar det. Finns det fördraget eller är det krångligare. fattar ju inte varför de satt på alla andra dörrar och i mitten min inte dörren fram?

Mvh
Bobbo
Lordbobbo skrev:hej någon som har gjort och vet om man kan montera hissknapp på passagerarsidan fram då min bil saknar det. Finns det fördraget eller är det krångligare. fattar ju inte varför de satt på alla andra dörrar och i mitten min inte dörren fram?

Mvh
Bobbo

Finns icke något uttag i dörren för detta, inte på min v40 t4 från 98'a iallafall.
Tycker det är grymt att de sitter i mitt konsolen på V40/S40, på V70N så sitter de på förardörren, är skit dåligt, ruskigt dåligt.

Här får du en bild ifall du vill byta dioderna i knapparna, håller på med det just nu :lol:

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=571D8D4A
Volvo ändrade placeringen på fönsterknapparna när nya modeller kom som S/V70 som då fick knapparna flyttade till förardörren. Sen kom ju V70N som också har sina knappar i förardörren. Vad jag vet så fortsate Volvo med att ha knapparna i mittenkonsolen på S/V40 ända tills modellen utgick 04 det är sällan att dom ändrar placeringar mitt i en modell produktion möjligt att dom kanske ändrade när S/V40 fas 2 kom 00-04 ?:-/
benka1 skrev:På min t4-98 sitter det både i konsolen o i dörrarna fram..

då måste det ha varit något tillval för min T4a har då icke någon i passagerar dörren fram, bara förardörren fram och i mittconsolen. ?:-/

Det där är (möjligen fuktpåve[…]

Fjäder dörrlås

Är det någon som vet var man får […]

Jag är lite trött nu Så du få[…]

Jag har en Volvo S60 från 2003, som i dagsl&[…]