Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Offer
Tjenare.

Försökte här igår att ge mig på och sätta in ett kupéuttag. Men verkar helt omöjligt att dra igenom kabel på torpedväggen. hur har ni gjort som har satt in ett? gäller en v70 2.5t -99 om de spelar ngn roll
av Offer
Lucif3r skrev:Det finns kabelgenomföringar på torpenväggen. Exakt vart dom sitter har ingen koll på, förutom på förarsidan som sitter långt ner lagom otillgänglig :roll:
jo det är väl säkert så. hittade dock en som sitter jämte där värmepaketet går ut men problemet är att det går inte komma åt den inifrån tyvärr. annars hade den varit ultimat
av SubMarine
Finns en genomföring vid passagerarsidan runt där rören till evaporatorn går igenom torpedväggen. Den kommer ut bakom mattan vid passagerarens fötter ungefär.
av Offer
SubMarine skrev:Finns en genomföring vid passagerarsidan runt där rören till evaporatorn går igenom torpedväggen. Den kommer ut bakom mattan vid passagerarens fötter ungefär.
Okey ska ta och kolla på de då. tack för tipset
av Offer
Vento skrev:Är också sugen att skaffa kupéuttag nu till vinter! Vart köpte du ledningspaketet? Vad fick du ge?:)
fråga du mig?
av Vento
Offer skrev:
Vento skrev:Är också sugen att skaffa kupéuttag nu till vinter! Vart köpte du ledningspaketet? Vad fick du ge?:)
fråga du mig?

Yes! :)
av Offer
Vento skrev:
Offer skrev:
fråga du mig?

Yes! :)

Jag har haft de liggandes länge så jag ver inte. Men kolla på laitis.se. Där verkar dom vara billigast på defaprylar
Användarvisningsbild
av taxi
Skrotarna brukar annars ha såna här grejer, där köpte jag förgrening och kabel till kupén.
Och så fort jag förstod att ljuddämpningsmattan skulle vikas undan var det lätt att få in kabeln på högersidan.
Renovering framvagn Volvo 240

Drog du åt bärarmarna med bilen upphiss[…]

Airbag

Jag har en S60 T 01a, som jag har fått prob[…]

Tyvärr lär ditt problem återkomma,[…]

Enligt Vparts så ska dessa få plats, […]