- ons 15 feb 2012, 19:15
Jag lämnade in min 855a på http://www.visbybiltvatt.se/ och tog en Hel rekonditionering och resultatet såg bra ut (i halv mörkret) men efter ett par dar så upptäckte jag att det va färg ifrån lacken på listerna :evil: då blev man lagom glad, misstänker att dom har kört någon poleringsmaskin över listerna oxå. Mailade och förklarade vad som hade hänt, men inget svar ifrån firman. jag bor på fastlandet och har inte lust att åka till ön och visa dom plus att jag inte hittar kvittot.
Så nu undrar jag om det är någon som har något tips hur jag får bort färgen ifrån listerna?? en polare sa att det kunde gå med att använda en varmluftspistol att köra runt listerna. men vet inte om det funkar när det är färg ifrån lacken på dom. Är tacksam föra alla kloka svar
Så nu undrar jag om det är någon som har något tips hur jag får bort färgen ifrån listerna?? en polare sa att det kunde gå med att använda en varmluftspistol att köra runt listerna. men vet inte om det funkar när det är färg ifrån lacken på dom. Är tacksam föra alla kloka svar
- By klacken