Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av barbone
Har sökt på forumet men lyckas inte hitta aktuella siffor. Hoppas också jag postar tråden i rätt forum :)

Som rubriken lyder undrar jag om ngn har koll på vad det, i runda siffror, kan kosta att lacka om en motorhuv + dörrar på en V70. Detta i Stockholmsregionen. Bilen är silverfärgad.
Det är inga rostskador eller bucklor i övrigt.
Användarvisningsbild
av RaptorX
Räkna runt 5-7000 beroende på vart du gör det är det en seriös lackerare så grundar han samt spacklar ändå.
hehe, google bemästrar jag 8)

Eftersöker dock personliga erfarenheter... Vill inte råka ut för någon skojare med flashig hemsida.

Mickes lack i Sollentuna ex vis förekommer frekvent bland äldre trådar... verkar dock ha upphört (sidan existerar inte längre).

Så, bland alla medlemmar bör det ju finnas någon som kan rekommendera en/flera duktiga firmor när det kommer till billack.
Lennart Rönn Bil AB i Tyresö är seriösa. Dom finns på Vintervägen 5 som finns i industriområdet som ligger vid första avfarten till Bollmora. Egentligen är dom en Opel och SAAB-verkstad men dum kan nog hjälpa dig ändå.

Mvh GK

Blev ganska mycket tjockare :x Kanske ä[…]

.. Har också kontrollerat att bränsle[…]

Nästa elbil från Volvo?

Han sa nåt om ”den smartaste Volvon hi[…]

Packbox fræmre på vevaxel

Hej! Tænker byta kamrem/V.P på min V60[…]