Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av bompis
någon som kan veta vad det e för fel på min sc-805.
allt fungerar utan cd spelaren.den matar inte in skivorna..har kollat så alla kablar sitter i och det gör dom.
tacksam för alla svar med lösningar
av Arken
Plocka ur stereon och skruva loss plastskenan på stereons högra sida (från föraren sett). Innanför den, om du kikar lite, så kommer du se en liiten strömbrytare. Det är en microbrytare bestående av ett litet hus och ett fjädrat stift som går in i den längs monteringsriktningen liksom. Den brukar kärva. Peta lite på stiftet (knappen) tills du märker att den löper som den ska.
av bompis
frequencer skrev:Har en sc-805 liggandes som samlar damm.... Om du inte får liv i din... :D
låter intressant....pris på den då ??
av frequencer
bompis skrev:
frequencer skrev:Har en sc-805 liggandes som samlar damm.... Om du inte får liv i din... :D
låter intressant....pris på den då ??
Pm:at dig..
Användarvisningsbild
av Ricke77
Hade samma problem som du... Kopplade bort den, köpte en adapter och körde med en vanlig bilstereo. Efter ett halvår pluggade jag in original igen och då fungerade den...
av bompis
Ricke77 skrev:Hade samma problem som du... Kopplade bort den, köpte en adapter och körde med en vanlig bilstereo. Efter ett halvår pluggade jag in original igen och då fungerade den...
OK...MYSKO

Löste sig med kardanen och jag har byggt mig […]

Xenon D3S

Jag har haft dessa i min V60 i 4 år nu, j[…]

Ur torpedväggen (eller brandväggen?) g&[…]

Inte idag men väl under den gångna helg[…]