Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Alfredo
Gäller volvo 855 2,0 t5 95 Italienare som Jag vet inte riktigt vad den har haft för utrustning från början. Har centrallåsning med nyckel som funkar bra, på framrutan sitter det en knapp som det står Gemini på. Angående fjärrkontroll till larm och låsning har jag ingen aning och någon dosa följde inte med köpet.
Frågan gäller om det är svårt att sparka igång larmet, och eventuellt fjärrlåsning om det finns?
Kan Jag skaffa en lämplig dosa och programera den!
Användarvisningsbild
av taxi
Om du inte får nåt bättre svar så kolla vid pedalerna, reläplats 210-211, sitter det nåt där? I så fall vad?
Användarvisningsbild
av Alfredo
Tack Taxi, ska kolla imorgon. Såg att det sitter en blinkmoj i mitten på framrutan nedtill som kanske har med saken att göra.
Användarvisningsbild
av Alfredo
Det sitter en tom liten hållare för något högt på framrutan nära inre backspegeln, någon som vet vad den är/varit till.
Användarvisningsbild
av ÄRRet
Alfredo skrev:Gäller volvo 855 2,0 t5 95 Italienare som Jag vet inte riktigt vad den har haft för utrustning från början. Har centrallåsning med nyckel som funkar bra, på framrutan sitter det en knapp som det står Gemini på. Angående fjärrkontroll till larm och låsning har jag ingen aning och någon dosa följde inte med köpet.
Frågan gäller om det är svårt att sparka igång larmet, och eventuellt fjärrlåsning om det finns?
Kan Jag skaffa en lämplig dosa och programera den!
Kolla i Haynes som Du gärna tipsar andra om?
Användarvisningsbild
av taxi
Står väl inget där om larm? Och i så fall inte om andra larm än volvos larm? Rätta mig gärna!
Xenon D3S

Jag har haft dessa i min V60 i 4 år nu, […]

Jag har hela tiden förundrat mig att parkerin[…]

Trasig pump? Rapsolja?

>""Byt den och kör 1-2 diskmaski[…]

V60 2018 CC Halvljus

:-) :-D Vad blev de för lampor sen?