- sön 17 jul 2011, 01:30
Nu är de så här att jag ska till att byta länkarm..eller bägge som man bör göra. står bilen still på marken kan man flyta hjuler utåt ca 2cm..känns som lagret håller på att falla samman...jag vet hur ett dåligt lager låter..belastning åt vissa håll..men har undersökt de där och märker ingen skillnad..men låter mer och mer ju mer jag kör..i början låter de kanske lite..men efter några mil..visst de låter en del men man behöver inte öronproppar..men de låter...kan en dålig länkarm ställa till oljud även vid färd?
jag har inhandlat lager iallafall man måste byta de, och visst man bör byta på bägge sidor..men endast inhadlat på en sida..men länkarmar båda sidor...så tips från er alla vore nice
ska byta skiten imorgon, kan tillägga att de smäller till varje gång jag startar..eller rullar iväg på ettans växel..och att jag fick en 2 på besiktningen på länkarmen..
hoppas på bra svar om nån förstår vad jag menar
Mvh/Daniel
jag har inhandlat lager iallafall man måste byta de, och visst man bör byta på bägge sidor..men endast inhadlat på en sida..men länkarmar båda sidor...så tips från er alla vore nice
ska byta skiten imorgon, kan tillägga att de smäller till varje gång jag startar..eller rullar iväg på ettans växel..och att jag fick en 2 på besiktningen på länkarmen..
hoppas på bra svar om nån förstår vad jag menar
Mvh/Daniel
- By perhall