- ons 22 jun 2011, 17:54
Tjenare!
Har nyligen köpt en ny Volvo V70. Problemet är att de klonkar nått frukansvärt
så fort jag kör i någon håla. Och staden jag bor i verkar va uppbyggd på kullersten
vilket resulterar till ett jävla liv. Jag har bytt de mest där nere med stabstag och länkarm. Men
utan resultat. Efter jag motortvättat den så började de låta ännu mer från fjäderbenstornet
på ena sida. Och de klonkade riktigt mycket. Jag har köpt massa saker men börjar tvivla på
det inte är de ?
Jag har ett litet videoklipp som ni kan kolla på..Om filmen inte visas nedan så
är detta länken dit..
[youtube]
På denna bilden ser de ut som de ska vara någon gummipackning överst ?
Jag har försökt beställa den, men ingen fattar vad jag menar. Så då får jag fråga här istället..

Dessa prylarna har jag köpt idag, och tänkte byta dom och se om de hjälper. Men är de någon
annan som har tips på vad de kan vara är jag väldigt tacksam för svar. Då man börjar
bli aningen trött :)

Tack på förhand
mvh BamZe
Har nyligen köpt en ny Volvo V70. Problemet är att de klonkar nått frukansvärt
så fort jag kör i någon håla. Och staden jag bor i verkar va uppbyggd på kullersten
vilket resulterar till ett jävla liv. Jag har bytt de mest där nere med stabstag och länkarm. Men
utan resultat. Efter jag motortvättat den så började de låta ännu mer från fjäderbenstornet
på ena sida. Och de klonkade riktigt mycket. Jag har köpt massa saker men börjar tvivla på
det inte är de ?
Jag har ett litet videoklipp som ni kan kolla på..Om filmen inte visas nedan så
är detta länken dit..
[youtube]
[/youtube]
På denna bilden ser de ut som de ska vara någon gummipackning överst ?
Jag har försökt beställa den, men ingen fattar vad jag menar. Så då får jag fråga här istället..

Dessa prylarna har jag köpt idag, och tänkte byta dom och se om de hjälper. Men är de någon
annan som har tips på vad de kan vara är jag väldigt tacksam för svar. Då man börjar
bli aningen trött :)

Tack på förhand
mvh BamZe
Having a fast SAAB is like coming out of the closet,
You might surprise people, but you're still gay
You might surprise people, but you're still gay

- By Forz