Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Pedaal
Tjenare!
Har fått trubbel med mitt spjällhus. Lät volvo koppla in datorn och de konstatera direkt att det var pajj. Hittade en sida som heter atech2 som säljer renoverade hus, men mitt tillvnummer finns inte med dära? och när jag letar på numret så kommer bara volvo s80 upp?! Är det så att jag har fel spjällhus i bilen? eller är det samma, det som sitter i min bil nu är Magneti Manelli 9451987

Mvh Patrik
Användarvisningsbild
av Nexus
varför inte maila företaget och fråga om de har till din bil ? har du gul eller silvet ettiket på spjället? Även om du köper där så måste det döpas ihop med bilen för fungera
av Pedaal
eikido skrev:Snälla Pedaal, berätta lite mer nu när du har haft det i din bil ett litet tag :)

Det är mycket svårt att hitta referenser om atech2 's spjällhus.
Har nu haft spjället sedan i Juni, helt utan problem än så länge. Fungerar klanderfritt! Kan rekommendera Atech2 starkt.
Kanske hade tur att jag inte var tvungen att göra en ETM omladdning. Dock tog det några minuter vid första start innan den gick helt rent. Men det står i papprena att det skall göra så.
Mvh Patrik
Styrleder till V70 T5 år 2000.

Kolla i tex. aeromotors.se och se om du hi[…]

Kom ihåg att bläsa utt EGR-köleren[…]

Tack, har kikat på den men ser verkligen ut […]

Idag stod det lackrengöring på menyn oc[…]