Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av coldhand
#27 skrev:Nej.
attans då.. har ett som är trasigt, undra va det kostar på preem :/
Användarvisningsbild
av coldhand
#27 skrev:60-70kr styck men byt alla fem.
måste man det eller? dom är inte så gamla, under 6 månader sedan jag bytte alla..
av *pettson*
Ja dom byts inte styckvis om ett skadas. Men ta även reda på VARFÖR ett skadades.
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Betalade under 300kr för 5 stk nya på Volvo
Användarvisningsbild
av coldhand
*pettson* skrev:Ja dom byts inte styckvis om ett skadas. Men ta även reda på VARFÖR ett skadades.
Jag tror det var jag själv som drog sönder det när jag lossade på det, fick samma problem jag hade för ett tag sedan att bilen inte gick att starta efter jag hade flyttat den 10 meter, dvs kallkört i 30 sek eller nåt om inte mindre..
Grejen är att jag inte har råd med 5 nya stift just nu, kanske till helgen eller så men måste ju ta sig till jobbet utan att det rycker och håller på :)
av *pettson*
coldhand skrev:
*pettson* skrev:Ja dom byts inte styckvis om ett skadas. Men ta även reda på VARFÖR ett skadades.
Jag tror det var jag själv som drog sönder det när jag lossade på det, fick samma problem jag hade för ett tag sedan att bilen inte gick att starta efter jag hade flyttat den 10 meter, dvs kallkört i 30 sek eller nåt om inte mindre..
Grejen är att jag inte har råd med 5 nya stift just nu, kanske till helgen eller så men måste ju ta sig till jobbet utan att det rycker och håller på :)
nöd är nöd.. köp ett stift.
Användarvisningsbild
av coldhand
*pettson* skrev:
coldhand skrev:
nöd är nöd.. köp ett stift.
yes, skruvade i ett på lunchen, funkar prima så det får gå nu :)

..och ett antal till vändor blev det fram och[…]

Nice, det där har jag tänkt att gö[…]

Du köpte B6 istället för B4. Det e[…]

Visa din semesterbil(d)

Kul med Wien. Lagom varmt där nu? Blir det[…]