Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av stråle
Vill bara höra om det finns någon som har erfarenhet av röda diodlampor i instrumenteringen. typ om det verkligen blir rött och om det ser bra ut. Om jag förstått det rätt så sitter det grönt filter för belysningen och rött blandat med grönt torde bli ett brunaktigt sken. Dela gärna med er av erfarenhet.
Tack på förhand / Stråle
av speeedo
stråle skrev:Vill bara höra om det finns någon som har erfarenhet av röda diodlampor i instrumenteringen. typ om det verkligen blir rött och om det ser bra ut. Om jag förstått det rätt så sitter det grönt filter för belysningen och rött blandat med grönt torde bli ett brunaktigt sken. Dela gärna med er av erfarenhet.
Tack på förhand / Stråle
har det i min v70 men bara i instrumenthuset. Det var ända stället som det vart bra på. Vissa av knapparna lös väldigt bra medans andra var väldigt svaga i skenet. Såg sjukt ut. Men till instrumenthuset så vart det ganska bra faktiskt. Kan kanske om jag hinner ta en bild i morn och lägga in.
240 b230f lh 2.4 impulsgivarsignal

Jag har bytt tändbox och bränslebox seda[…]

vill veta mera om v60 2013-2014

Hejsan jag letar ny bil och jag är sugen p&ar[…]

https://www.youtube.com/watch?v=iu9z5m78Szw