Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av bjarnmark
Kupevärmen i bilen(volvo 850 glt -93 manuella reglage) fungerar inte, blir galen!!!drar jag upp reglaget till max (4) så händer det inget alls:S..hör att reläet klickar när jag rör reglaget fram o tillbaka, o alla säkringar e hela:S jag har plockat ner handskfacket o drat i sladdarna lite för att se om där va glapp, men händer inget:S shit det e svin kallt ute o ser inget haha, hur får jag igång skiten?kan det va reläet?finns det något i motorrummet som kan ha pajat?
bilen va ju dålig ett tag o startade inte,då va det luftmassemätaren, men undertiden den bara stod,blev där nog inte mycke glykol i den:S men har fyllt på!men vad gör jag om det nu skulle vara fryst?
haha, fixade det, va nere o kollade precis,tog bort handskfacket,tittade in med ficklampa, o får syn på en storl däckbult:S haha tog bort den provade fläkten, o det snurra igång direkt, men tappade fart efter en stund, så jag satte dit bulten igen haha,o nu fungerar det som det ska.bultens "funktion" va att trycka till en kontakt som sitter nere på högra sidan av fläkten....så jävla skönt tror nog jag ska ut o köra lite haha

När det gäller behörigheten (kö[…]

Ett tips är att testa de olika stolarna - det[…]

Det är vänster fram som låter. . I[…]

Varierande laddtryck Volvo 940

Har problem med en 940 laddar kring 0.8 bar och ha[…]