Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Hej alla

Mitt första inlägg här :D

Jag tänker köppa ett julklaps present till pappa, en xtrons DVD med 7 tums skärm. 178 X 100 X 169 mått är i mm. http://www.xtrons.com/doce/ProductDetail.aspx?pid=47 Men är lite osäkert om denna passar till våran volvo s70 årsgång 98. Jag har sönder googlat men hittar inte alla mått på brädan. Och ny ger jag upp och ber er om hjälp.
Tjena Alex! Är rätt säker på att den passar med lite pyssel (sargen runt kanske felar lite).
@Rookkeer: Jag skulle inte vara bekväm med att fråga märkesverkstaden om ickeVolvoprylar passar... :oops:
ÄRRet skrev:Tjena Alex! Är rätt säker på att den passar med lite pyssel (sargen runt kanske felar lite).
@Rookkeer: Jag skulle inte vara bekväm med att fråga märkesverkstaden om ickeVolvoprylar passar... :oops:

Dom säljer ju kablar så du ska kunna stoppa in andra stereos i bilen så varför inte fråga, tror inte dom bryr sig.
ÄRRet skrev:Tjena Alex! Är rätt säker på att den passar med lite pyssel (sargen runt kanske felar lite).
AAA va bra tack alla för svaren jag hittade förr en som sålde en 6 tum skräm/DVD fast den var 142mm i höjd denna är 169mm så det är just höjden som jag var mest oroligt :roll:
Jag fick dvd:n idag LOL ser välldigt finnt ut med många olika uttag och funktioner. Nu är det så att jag ser inte GPS port där men denna dvd:n har bluetooth som dem säger att man kan kopla sin mobbil till, tror ni att det borde funka och kopla in bluetooth GPS mottagare till den med tanke på att det är windows mobile CE platform installerad på den. Sen så i manualen så står det att GPS uttag finns och markerat vart, men på min DVD är den blockerad med panel. Tror ni att det kan finnas en uttag där? detta är trots allt samma model med samma fuktioner som deras G modell G=GPS.

Ja nä jag kanske tänker fel.. Å a[…]

OM RYSSEN KOMMER

Ja det har ju aldrig tidigare hänt att Trump […]

Byta AUX In i Volvo S60 2009

Tjenare. Har nyss köpt en S60 -09 2.4. Har […]

Generator Pv 444

Jag fick höra av en elektriker att man inte s[…]