Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

det funkar bra att ha barnen bak.
Har du kollat om bilen har airbag på pasagerarsiden? det är extremt ovanlig på den årsmodellen !!!
om du du käner dig det minsta tveksam, så kolla heldre på en nyare bil från 95 o uppåt.
Gjorde det själv, ett lila kontaktstycke om jag inte minns fel bakom handskfacket men svär inte på att det var den färgen men har iaf gjort det själv.

Jag har iaf airbag på min 93a...tillägger att jag inte ville att det skulle finnas ngn som helst strömförbindelse så därav att vi drog isär kontakten...ingen ström så den kan felutlösa.
Jag kan inte ha sonen bak då blir jag en livsfara på vägen.
Cornelia skrev:Gjorde det själv, ett lila kontaktstycke om jag inte minns fel bakom handskfacket men svär inte på att det var den färgen men har iaf gjort det själv.

Jag har iaf airbag på min 93a...tillägger att jag inte ville att det skulle finnas ngn som helst strömförbindelse så därav att vi drog isär kontakten...ingen ström så den kan felutlösa.
Jag kan inte ha sonen bak då blir jag en livsfara på vägen.
Om du inte gjorde mera än så, lär du ha en airbaglampa lysandes på din bil som berättar att även förarairbagen och bältena (pyro, ej mekaniska) också är urkopplade..
Varierande laddtryck Volvo 940

Vad skulle kunna jävlas med den tror du? K&au[…]

VOC Service

..uppdatering programvara.. Nu har du en smart[…]

DennisCA's Volvo 850 -97

..Nu kan jag påbörja hover-konverteri[…]

Laddbox

Ja, jag skulle vilja säga det.