Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av 854glt
Tjena!!

Är det nån som vet om det är förberett för en elantenn på 850-96?
dvs med monteringshål o kablage....
//Johan
Användarvisningsbild
av Lackero
854glt skrev:Tjena!!

Är det nån som vet om det är förberett för en elantenn på 850-96?
dvs med monteringshål o kablage....
//Johan
jepp...det är förberett,bara att plugga i kontakten :wink:
av Burken
o de finns att välja på lutande lr rak montering :) (volvo orginal)
Användarvisningsbild
av Mysko
Burken skrev:o de finns att välja på lutande lr rak montering :) (volvo orginal)
Hmm går bilen fortare med lutande antenn? Eller ser det bara så ut? ;)
Användarvisningsbild
av eldaria
Mysko skrev: Hmm går bilen fortare med lutande antenn? Eller ser det bara så ut? ;)
Hmm, bra fråga, men troligen så drar den ungerfär 10ml mindre bensin under bilens livslängd. :D
Användarvisningsbild
av Mysko
eldaria skrev:
Mysko skrev: Hmm går bilen fortare med lutande antenn? Eller ser det bara så ut? ;)
Hmm, bra fråga, men troligen så drar den ungerfär 10ml mindre bensin under bilens livslängd. :D
Hmm men min antenn går ju inte helt upp har jag sett, så då borde det vara samma som att ha en lutande?

Fick du till bilen för den delen? Slog kaffe i datorn (bärbar) så den har varit ur drift ett par dagar så jag kan ha missat dina inlägg.
av Burken
att ha den lutande får ju bilen att se snabbare ut.... :twisted: o de vill vi ju
Användarvisningsbild
av sam2
själv har man sån där flangstång som åker ut på bak flygeln 2 meter hög 8) ska sätta flagga på den hähä :D
Användarvisningsbild
av Mysko
sam2 skrev:själv har man sån där flangstång som åker ut på bak flygeln 2 meter hög 8) ska sätta flagga på den hähä :D
Som min då ;) Men jag trodde faktiskt min var kortare, tills jag så att det gick att dra ut mera....
av 854glt
ok, det var tur... har redan köpt en:)

tack!!!

Enda gången det märks någon skill[…]

Jaha, det är en större modell ser jag. U[…]

Bilder

Tack! Med andra ord går inget att justera […]