Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av buddha88
Hur f** ska man lossa på växelknoppen på S70, har hört att man måste spräcka den för o få loss den :twisted:
Användarvisningsbild
av Nexus
på min 99:a var det bara dra ner damasken sen dra knoppen rakt upp.Hur enkelt som hellst :D
Användarvisningsbild
av buddha88
Grammse skrev:på min 99:a var det bara dra ner damasken sen dra knoppen rakt upp.Hur enkelt som hellst :D
Ska prova, har inte fått ner damasken ens :) ska kolla imorn, hoppas den lossnar för den ser förjävlig ut o dags o byta te nåt snyggare
Användarvisningsbild
av buddha88
den lossnar inte iaf, sitter som fan, nån som har tips påt, eller bild hur den ser ut utan knopp så man vet hur d ser ut under :) :?:
Användarvisningsbild
av Sparkz
Det är våld och vassa verktyg som gäller, sen en ny knopp.
Användarvisningsbild
av Nexus
plocka bort min idag hur lätt som hellst får ta en bild hur det ser ut under. Men man MÅSTE dra ner damasken för den låser fast knoppen iallafall på min kärra.
Ursäkta bildkvalitet men är ju mörkt ute nu och fick lysa med tändaren :P
Bild
Användarvisningsbild
av buddha88
Ok, tack för bilden, den hjälper mycket när man ser hur den ser ut under, ska prova idag igen o se om d går :-)-)
Användarvisningsbild
av buddha88
buddha88 skrev:Ok, tack för bilden, den hjälper mycket när man ser hur den ser ut under, ska prova idag igen o se om d går :-)-)
nu lossna den, gött, nu ska man ha en ny, byter nog damasken me, vet nån nåt som ser bra ut, kanske en bild me :D
Användarvisningsbild
av Nexus
du ser inget är omöjligt :wink:
men känns det inte lite dumt att cirera sitt eget inlägg? :D
"snabbsvar" Fungerar mycket bättre använda sig av :wink:
Användarvisningsbild
av buddha88
Grammse skrev:du ser inget är omöjligt :wink:
men känns det inte lite dumt att cirera sitt eget inlägg? :D
"snabbsvar" Fungerar mycket bättre använda sig av :wink:
håller på o lära mig hur denna forum funkar, snabbsvar blir d från o me nu, tackar :D :-)-)

https://bilwebauctions.se/septemberauktion-2-2025/[…]

Rätt spektakulärt att se ett större[…]

Buntar tråden lite eftersom jag själv &[…]

V60cc -20 halvljus funktionsfel

Internt glapp eller kabelbrott i strålkastar[…]