Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nexus
hittade ett företag http://www.blocket.se/goteborg/Fjarrkon ... ?ca=12&w=3 som bjuder på frakten vid förskottsbetalning men till frågan. Vart var det ni tidigare beställde från. Jag minns ej vilket företag bara att frakten var nästan lika dyr som skalet! / Mvh Magnus :-)-)
Har ingen anknytning till företaget men intresserad av köpa nytt skal till bästa pris :D
Användarvisningsbild
av Nexus
Tack CP2. Skruvat tog 150+99 i frakt så då blir det billigare beställa från ovan nämnt företag.
Ska kosta på mig ett nytt skal innan man får innehållet i näven :(
Användarvisningsbild
av CP2
Jag lyckades med konstycket att klämma min dosa i dörrren........förutom att jag lyckades bocka Renaultnyckeln som också sitter i knippan tyckte dosan inte heller om den något omilda behandlingen så jag kanske får ta och beställa jag också! Finns inget mer irriterande än en trasig fjärrkontroll!
av Larzan
Bytte bägge skalen från skruvat.se, då vart det helt plötsligt överkomligt med 99kr i frakt (även om det är att betrakta som dyrt)
Med tanke på vad Volvo tar så... och soppan dit och hem... så blev det en nätt förtjänst denna gång.
Användarvisningsbild
av Nexus
ja men man kan tjäna ytterligare några kronor om man beställer från annat företag än skruvat :P
Det kom hem idag och passade perfekt :D
nackdelar med Running Boards

nackdelen är att när man öppnar d&o[…]

ljudet av ett dött batteri?

Det låter som den sjunger sin sista vers. bi[…]

Förstärkt kamrem

Är det nån som vet var man kan köp[…]

Olika typer av växellådor

Återigen rent generellt så kommer bile[…]