Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Andy1983
Kanske skrev lite dåligt där, jag menar knappen som sitter i förardörren som är till för att öppna bagageluckan, det bara klickar men den öppnas inte
Användarvisningsbild
av zingo
Likadant på min, jag tror utan att veta bättre att denna funktion bara är för S70, men att göra olika dörrsidor kostade förmodligen mer i administration med fler artikelnummer m.m. så därför används samma..... :!: :?: :?:
Det är lika dant på min oxå, intruktions boken säger :när du låser upp luckan inifrån öppnas den och lyfter en liten bit.
Kan knappast gälla V70, för vad ska orka hålla den uppe en liten bit när den automatiskt vill slå igen
av Andy1983
zingo skrev:Likadant på min, jag tror utan att veta bättre att denna funktion bara är för S70, men att göra olika dörrsidor kostade förmodligen mer i administration med fler artikelnummer m.m. så därför används samma..... :!: :?: :?:
Troligtvis sant

Konstigt är bara att knappen uppenbarligen är kopplad då det klickar. Däremot om man sitter i bilen och låser och sen använder den knappen så låses bara luckan upp. Konstigt är det iaf
installera dragkrok

+1 Köp utan elsats.

Är väl ingen adaptiv farthållar[…]

Venturatuning T8 2024

Samma här var intresserad men hade velat haft[…]

Har en spökande V60 här som ibland kan f[…]