Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av perca
Hej jag har demonterat värmefläkten i min 855 95:a (Den verkar ha skurit ihop) och jag tänkte ta isär den för att smörja upp den som jag har läst i tidigare inlägg att man kan göra själv. Vad jag däremot inte kan hitta i tidigare inlägg eller i haynes bok är hur man tar isär själva fläkten eller kåpan från motorn. Pettson skrev i ett tidigare inlägg att man inte behövde vara raktforskare för att ta isär den... Tja raketforskare eller inte... jag behöver lite hjälp!

Mvh //Perca
av *pettson*
perca skrev:Hej jag har demonterat värmefläkten i min 855 95:a (Den verkar ha skurit ihop) och jag tänkte ta isär den för att smörja upp den som jag har läst i tidigare inlägg att man kan göra själv. Vad jag däremot inte kan hitta i tidigare inlägg eller i haynes bok är hur man tar isär själva fläkten eller kåpan från motorn. Pettson skrev i ett tidigare inlägg att man inte behövde vara raktforskare för att ta isär den... Tja raketforskare eller inte... jag behöver lite hjälp!

Mvh //Perca
Gör så att du skickar mej ett mail så ska jag maila dej anvisningar om hur man tar isär motorn.
AC problem V70 2016 D3

Teoretiskt sett kanske CEM kan känna av att d[…]

Jag är ledsen, men din argumentation g&arin[…]

Går det stänga av denna permanent? Har […]

Vårda v90 2025

De där har väl i princip ingen underreds[…]