Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

När man har löst ett problem så kommer ett annat. Som det står i rubriken har jag ett problem. Hela mätar huset är bytt för ca 3000 mil sen på volvo (nytt)
alla andra mätare fungerar. Vart sitter givaren för hastigheten? Eller finns det kanske en säkring som e kass?

Bilen: 854 2,0 t 96
av *pettson*
Turbo_virus skrev:När man har löst ett problem så kommer ett annat. Som det står i rubriken har jag ett problem. Hela mätar huset är bytt för ca 3000 mil sen på volvo (nytt)
alla andra mätare fungerar. Vart sitter givaren för hastigheten? Eller finns det kanske en säkring som e kass?

1996 tas signalen ifrån ABS systemet..
av Turbo_virus
*pettson* skrev:
Turbo_virus skrev:När man har löst ett problem så kommer ett annat. Som det står i rubriken har jag ett problem. Hela mätar huset är bytt för ca 3000 mil sen på volvo (nytt)

kan jag då ha problem med min ABS?
av *pettson*
Turbo_virus skrev:
*pettson* skrev:

kan jag då ha problem med min ABS?
Har du problem med ABS systemet? Fungerar det? Lyser ABS lampan?

Angående fönstervev. Volvos Lång[…]

p-sim (mini sim) surf xc40

Bump!

Finns ju inget att spola på en manuell l&a[…]

Elpriset

Vattenfall, 2023 sänkt till 16A, 2585kr 20[…]