Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Gril power
Är biltemas hjullagersats något att satas på??? Är ju mycket billigare en tex mekonomen
Till volvo 8550
av *pettson*
Gril power skrev:Är biltemas hjullagersats något att satas på??? Är ju mycket billigare en tex mekonomen
Till volvo 8550
Fungerar ypperligt. Vet inte nån ännu som iallafall skrikit om det..
Användarvisningsbild
av Sparkz
Den tråden handlar om lager för 99-. Det kan aldrig hända på ett lager till en 850.
av *pettson*
Fluffen skrev:http://jagrullar.se/forum/viewtopic.php ... +hjullager
Har aldrig använd biltema hjullager själv så jag kan inte yttra mig om dem, men jag vet inte om jag vill pröva dem efter att ha läst den tråden jag länkade till. :roll:
Som sparkz sa.. det är två olika typer av lagerkonstruktioner. Dom har inget med varann att göra.
Användarvisningsbild
av Fluffen
Jaha kanske det, men den tråden ger ju hursomhelst (iallafall mig) en tankeställare om biltemas lager. :roll:
Användarvisningsbild
av igelkottar
Fluffen skrev:Jaha kanske det, men den tråden ger ju hursomhelst (iallafall mig) en tankeställare om biltemas lager. :roll:
Menar du med det att det aldrig händer på lager fron Volvo då eller?

Det kan inte stämma för det händer alla lager oavsett vad de
används till på för bil
Användarvisningsbild
av Fluffen
Har aldrig sagt att det inte kan hända med lager från volvo. :|
Två haverier efter varandra med lager från biltema tycker iallafall inte jag låter så jäkla kul precis. Men vem vet de kanske har bättrat sig?
av *pettson*
Fluffen skrev:Har aldrig sagt att det inte kan hända med lager från volvo. :|
Två haverier efter varandra med lager från biltema tycker iallafall inte jag låter så jäkla kul precis. Men vem vet de kanske har bättrat sig?
Biltema konstruerar ju inget eget..
Hur många lager har jag passerat med tillbaka på både volvo, autoexperten.. mekonomen.. opel.. saab* suckar... jadu.. ingen är felfri än sålänge.
dock är det lagerkonstruktionen som felar i sej. Även om du använder toppkvalitet på material så är det väldigt dålig godstjocklek. Du lär få läsa om flera.. men oavsett vilket fabrikat..
850s konstruktion är inte alls av den typen.
Användarvisningsbild
av Fluffen
Är det SKF som levererar till Biltema?
Jag kan som sagt inte uttala mig om biltemas lager då jag aldrig använd dem på några av mina bilar.
Men man blir ju tveksam till kvaliten när ett omärkt lager från biltema havererar två gånger efter varandra.
Jag skulle aldrig ha länkat till den tråden om jag vetat vilket liv det skulle bli. :cry:
startsperre

Fant ut Disse Paramette.

Men läsaren visar ju massa felkoder,vilka &au[…]

Visa din semesterbil(d)

Fin dag på sjön idag. Nästan tre v[…]

Hej Jag har en vän som har köpt en xc9[…]