Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Red Dragon
Tjenare ! Jag undrar om det är någon vits med att skaffa ett sportluftfilter fast än jag inte har någon turbo ? Ger det mig något om jag skaffar ett eller är det bortkastade pengar ? ?

tacksam för tips.
av Red Dragon
ojsan ojsan det där låter ju inget vidar. Jag låter mitt originalfilter sitta kvar :D jag visste ju inte innan , men nu vet jag vilket som är bäst för bilen. Tackar :D GoDJuL föresten
Användarvisningsbild
av Nexus
Du gör som du vill :wink: Jag kör med öppet filter för det goa insugs ljudet :D sen om det ger effekt eller inte (I)
GOD JUL
av Red Dragon
hehe alrajt , men får man ett gött insugsljud om man har öppet filter och inte har en turbo bil ?
Användarvisningsbild
av Nexus
Red Dragon skrev:hehe alrajt , men får man ett gött insugsljud om man har öppet filter och inte har en turbo bil ?
Japp det får du. Jag hade samma öppna filter på min förra bil en Toyota camry V6 och det murra gött när man gasa på :D
av Red Dragon
oki doki då vet jag läget :D tack för hjälpen
Användarvisningsbild
av Nexus
Red Dragon skrev:oki doki då vet jag läget :D tack för hjälpen
Det var så lite så :wink: Men ska du köpa ett filter så köp inge billigt skit utan kosta på dig ett dyrare och gärna med avskärmning oxå :)
av Red Dragon
Självklart blir det ett som är lite dyrare men det får vänta ett tag. Just nu äre bromsskivor som står på tur :) Det lutar åt Tarox slitsade med borrhål :) Blir as läckert till våren när jag tar ur pärlan ;)

Lät batteriet ladda längre och hoppade i[…]

Polestar 5

Ser riktigt bra ut, sen är frågan om &q[…]

Du kan behöva nollställa dator minnet i […]

Kamremmen är "inget problem" (ä[…]