Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av 232Divers
nu är det knasigt i bilen igen.. när jag har vridit av tändningen på bilen o trycker på bromsen så tänds lyserna framme vid bilen o slocknar då jag släpper bromsen, verkar som att det är nån kortis nånstan. nån som har varit med om det här underliga saken tidigare?
av *pettson*
232Divers skrev:nu är det knasigt i bilen igen.. när jag har vridit av tändningen på bilen o trycker på bromsen så tänds lyserna framme vid bilen o slocknar då jag släpper bromsen, verkar som att det är nån kortis nånstan. nån som har varit med om det här underliga saken tidigare?
låter som om du har dragkrok på bilen.. och du har kortis i dragkontakten mellan bromsljus och lyse..
Användarvisningsbild
av 232Divers
*pettson* skrev:
232Divers skrev:nu är det knasigt i bilen igen.. när jag har vridit av tändningen på bilen o trycker på bromsen så tänds lyserna framme vid bilen o slocknar då jag släpper bromsen, verkar som att det är nån kortis nånstan. nån som har varit med om det här underliga saken tidigare?
låter som om du har dragkrok på bilen.. och du har kortis i dragkontakten mellan bromsljus och lyse..
jupp har dragkrok i den.. det låter som ett vettigt svar. ska ta o kika på det. tack för hjälpen
av olson
Spola rent med högtryck, ta sedan lite 5-56 och duscha på.

Har en v70. Ja alla P2 är väl lika. Fund[…]

Hej, är detta samma grej som att bilkö[…]

Finns inte fyrhjulsdrift vare sig till mildhybri[…]

Vibration dörr v90cc 2017

Hej på er! Har en v90 cc från 2017 d&a[…]